کد خبر: 18129918444
روزنامهعصر انقراض (طنز)

یاکوزاها در جست‌وجوی انبارهای پر (طنز)

راضیه حسینی

وزارت صمت: انبارها پر است، مردم نترسند.

بعد از شنیدن این خبر، مردم همگی از وحشت و نگرانی نجات پیدا کردند. عده‌ای که روز و شب از ترس، زیر پتو پنهان شده بودند و حتی برای اجابت مزاج هم با همان پتو می‌رفتند، بعد از مدت‌‌ها طعم شیرین رهایی را حس کردند و توانستند دوباره نور و روشنایی خورشید را ببینند. آنها همین‌طور که بلندبلند می‌خواندند «من و این‌همه خوشبختی محاله محاله…» در خیابان‌ها مانند آهوی رها‌شده از دست صیاد بالا و پایین می‌پریدند.

عده‌ای دیگر که دچار فوبیای خالی بودن انبارها شده بودند و با دیدن هر چیز خالی مثل قفسه یخچال، جعبه، کیف، جیب و … جیغ‌زنان خودشان را در پستویی مخفی می‌کردند، با شنیدن این خبر یک‌هو ترس‌شان ریخت. گفته شده الان با خیالی آسوده به قفسه‌های یخچال و جیب خالی‌شان نگاه می‌کنند و دیگر نمی‌ترسند.

مردم به صورت خودجوش در سطح شهر بنرهایی نصب کرده‌اند و از مسئولان به ‌خاطر اعلام این خبر مسرت‌بخش کلی تشکر کرده‌اند.  بعضی دیگر از مردم در اقدام خودجوش دیگری، انباری‌ خانه‌های‌شان را آب و جارو و با گلبرگ‌های قرمز گل سرخ (از این مصنوعی‌ها که پر از اکلیل و بوی گند حشره‌کشه. طبیعی‌ش خیلی گرون بود.) تزئین کرده‌اند. آنها در انباری‌های خود را باز گذاشته و اعلام کرده‌اند «اگر جا ندارید و انبارهاتون خیلی پره ما جای خالی زیاد داریم. تعارف نکنید، مکان هست.»

برخی از منابع موثق گفته‌اند که با اعلام این خبر، یاکوزها، مافیای سیسیل، آپاچی‌ها و چند گروه تبهکاری دیگر مترصد فرصتی برای غارت انبارهای پر ما هستند و تا به‌ حال چندتا یاکوزایی برای ای‌که نتوانستند به انبارها برسند خودشان را کشته‌اند و چندتایی هم سیسیلی به نحو فجیعی توسط رئیس‌شان کشته شده‌اند.

رئیس آپاچی‌ها هم گویا به دلیل ناموق بودن در نقشه‌های رسیدن به انبارهای پر، دوبار سکته ناقص زده و عن‌قریب است که به جمع دوستان تبهکارش در دیار باقی بشتابد.

البته جای هیچ نگرانی نیست.  مسئولان گفته‌اند «انبارها را جایی ساخته‌ایم که نه‌تنها دست هیچ تبهکاری، بلکه کلاً دست هیچ بشری به آن‌جا نمی‌رسد. پس با خیال راحت مشغول جشن و پایکوبی باشید.»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا