کد خبر: 300801109461
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان وام قرض‌الحسنه می‌گیرند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تأمین مالی قرض‌الحسنه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد و گفت: تا کنون ۱۵۰ فقره وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و تا ۲ ماه آینده به ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان وام قرض‌الحسنه بدون معدل پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در نشست خبری خود با رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور فعالیت‌های خود را متمرکز بر پرداخت وام خرد و قرض‌الحسنه به آحاد جامعه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰هزار زوج در صف دریافت وام ازدواج هستند، گفت: سقف تقاضا در این بخش بسیار زیاد است؛ اما در چند ماه آینده وام ۵هزار زوج را پرداخت می‌کنیم.

این بانک در حال حاضر با بیش از ۱۳۰هزار میلیارد تومان منابع، ۲.۱ درصد منابع شبکه بانکی را به خود اختصاص داده که این عدد در سال قبل ۱.۶ درصد بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون نفر از وام این بانک استفاده کرده و ۲.۵ میلیون نفر نیز به‌صورت مداوم از سامانه‌های آن استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا