کد خبر: 021001113821
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

زندگی خود را با «حسابت» مدیریت کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اپلیکیشن همراه‌ بانک خود قابلیت جدیدی ارائه کرده که با فعال کردن آن می توان هزینه‌های خود را به‌صورت دسته‌بندی و روی نمودار مشاهده و مدیریت کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که یکی از پیشروترین بانک‌های کشور در حوزه خدمات غیرحضوری است و بسیاری از خدمات را برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه کرده، در نرم افزار همراه بانک خود بنام «مهریران» خدمات پایه را مانند سایر بانک‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در این نرم افزار علاوه بر اینکه مشتریان کلیه خدمات بانکی خود را به صورت غیر حضوری دریافت می کنند می توانند جزئیات تراکنش های حساب خود را نیز مشاهده کرده و در این خدمت نیازی به پرداخت مبلغی اضافی ندارند.

در این میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ارائه خدمات بیشتر در اپلیکیشن همراه‌بانک خود قابلیت جدیدی بنام «حسابت» ارائه کرده که با فعال کردن آن می توان هزینه‌های خود را به‌صورت دسته‌بندی و روی نمودار مشاهده و مدیریت کرد.

مشتری با فعال‌سازی اشتراک «حسابت» قادر خواهد بود تا علاوه بر اطلاعات پایه از مزایایی همچون ثبت خودکار دسته‌بندی تراکنش، نمایش خودکار نام پذیرنده در رسید خرید، نمایش نام واریزکننده در رسیدهای واریز، امکان ایجاد دسته‌بندی برای تراکنش‌ها، امکان خرد کردن و تقسیم یک تراکنش به چند تراکنش و مشاهده اطلاعات تراکنش‌ها در قالب نمودارهای گرافیکی برخوردار شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا