کد خبر: 191201123592
روزنامهعصر انقراض (طنز)

دل به دل راه دارد آقای میرسلیم (طنز)

 راضیه حسینی میرسلیم: «من کاری به نظر «مردم» ندارم؛ صد درصد فیلترینگ اینستاگرام را تأیید می‌کنم؛ باید قطعش کنند؛ فاجعه است.»

دل به دل راه دارد آقای میرسلیم، اتفاقاً ما هم همین نظر را در مورد شما داریم و کاری به نظرات‌تان نداریم. البته بابت صداقت در گفتار، از شما کمال تشکر را داریم.

بالاخره یک نفر پیدا شد رک و راست بگوید نظر مردم برایش کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. در واقع تا پیش از گفتن این جمله توسط آقای میرسلیم ما دو نوع مسئول داشتیم.

دسته‌ اول، یک سری مردم فرضی را به عنوان گروه درخواست‌کننده در نظر می‌گرفتند و هر چه خودشان می‌خواستند انجام بدهند از زبان این گروه فرضی اعلام می‌کردند. بین این مسئولان همیشه رقابتی سخت در جریان بود. آنها سعی داشتند در مردمی بودن از هم جلو بزنند و گوی سبقت را بربایند.

هر کسی که موفق به این کار می‌شد و مردم فرضی بیشتری جمع می‌کرد، می‌توانست پست‌های بالاتری را از آن خود کند. اما دسته‌ی دوم سعی می‌کردند خیلی وارد بحث مردمی بودن نشوند.

آنها چراغ خاموش کار خود را انجام می‌دادند و در نهایت می‌گفتند ما صلاح مردم را بهتر از خودشان می‌دانیم. به همین جهت نیاز نیست آنها را وارد نظرسنجی‌ها کنیم. خودمان انجام می‌دهیم و نتیجه را اعلام می‌کنیم. اما جناب آقای میرسلیم باب تازه‌ای در این مورد ارائه، و دسته‌ی سومی هم به این گروه اضافه کرد.

این دسته، که فعلاً فقط خود آقای میرسلیم عضو آن است، با مردم هیچ تعارفی ندارد و خیلی مستقیم اعلام می‌کند، مردم عزیز، نظر شما اندازه‌ی ذرات معلق در هوا هم برای ما ارزشی ندارد. حالا هرچقدر می‌خواهید اعتراض کنید. همین است که هست. می‌خواهید بخواهید، نمی‌خواهید هم باید بخواهید.

راه دیگری ندارید. با این دسته می‌توان خیلی راحت صحبت کرد. می‌توان رک و راست گفت ما از ابتدا به نظر هیچ مسئولی کار نداشتیم، فقط سعی می‌کردیم مؤدبانه برخورد کنیم و این موضوع را به روی‌شان نیاوریم، ولی حالا که خودتان پیش‌قدم شدید، خدمت‌تان عرض می‌کنیم که بد نیست نگاهی به آمار کاربران ایرانی اینستاگرام و سایر پیام‌رسان‌های فیلترشده بیندازید، آن‌وقت متوجه خواهید شد نظر چه کسانی برای چه افرادی اصلاً مهم نیست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا