کد خبر: 30090061942
روزنامه

آغاز واریز کمک هزینه تورم در فرانسه

«یان گائل آمقر» رئیس اتحادیه جمع ‎آوری حق بیمه تامین اجتماعی و کمک هزینه عائله‎ مندی در فرانسه (اورساف) در یک مصاحبه با مجله « لو پاریزییَن»اعلام کرد هنوز اطلاعات یک میلیون نفر شامل ۵۰۰ هزار نفر افراد مستقل و ۵۰۰ هزاراز کارکنان مستقر در منازل برای دریافت کمک هزینه به بانک‎ها داده نشده است.

فراخوان‎ های ضروری برای جمع‎آوری این اطلاعات داده شده است. این کمک هزینه تورم ۱۰۰ یورویی که در ماه اکتبر گذشته(مهر)  مختص ۳۸ میلیون فرانسوی اعلام شده بود از دوشنبه ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) به حساب آنان واریز شده است.

«اورساف» مسئول توزیع این کمک هزینه تورمی میان سه میلیون تن از افراد مستقل و کارکنان مستقر در منازل است.

«یان گائل آمقر» همچنین در این خصوص افزود:« نیمی از ۸/۳ میلیون فرد مستقل ازجمله کارآفرینان خود اشتغالی می‎توانند از این کمک هزینه بهره‎مند شوند. یعنی کسانی که کمتر از ۲۰۰۰ یورو در ماه دریافتی خالص دارند. ۹۰ درصد کارکنان مستقر در منازل یعنی حدود ۹۰۰ هزار نفر نیز واجد شرایط هستند.»

بر اساس اطلاعاتی که او داده است اولین واریزها از چهارشنبه ۱۵ دسامبر(۲۴ آذر ) برای۶۶۰ هزار نفر از افراد مستقل آغاز شده و برای ۳۸۰هزار نفر از کارکنان مستقر در منازل دوشنبه ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) واریزشده و برای ۷۰۰ هزار نفر از کارآفرینان خود اشتغالی  نیز روز چهارشنبه ۲۲ دسامبر( اول دی) واریز خواهد شد.

اما الزاما برای واریز این کمک هزینه‎ها؛ اطلاعات بانکی مشمولان مورد نیاز است.

در این مورد نیز«یان گائل آمقر» می‎گوید:«ما اطلاعات بانکی ۵۰۰ هزار تن از افراد مستقل و ۵۰۰ هزار تن از کارکنان مستقر در منازل را در اختیار نداریم و اگر آنها این اطلاعات را به ما ندهند ما نمی‎توانیم کمک هزینه تورم ۱۰۰ یورویی را برایشان واریز کنیم.

فراخوان‎ هایی به منظور جمع‎آوری اطلاعات آنها داده شده است.

هدف ما آنست تا این کمک هزینه را برای تمامی واجدان شرایطی که اطلاعات بانکی آنها را در اختیار داریم حد اکثر تا پایان ماه دسامبر( اوایل دی)  واریز کنیم و سپس  برای جاماندگان اقدامات مقتضی را انجام دهیم.»

منبع: فیگارو

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا