کد خبر: 27080055936
حقوقی و قضایی

تشکیل کارگروهی برای حل مشکل سند املاک در ده ونک/احتمال خروج ده ونک از فریز

شهردار تهران از تشکیل کارگروهی برای کمک به شهرداری تهران جهت حل مشکل سند املاک ده ونک خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی درحاشیه بازدید از منطقه ۳ تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در منطقه ۳ بر اساس کارشناسی‌ها و بازدیدهای میدانی که انجام شده بود مصوباتی داشتیم و مقرر شد طی زمان بندی تا دهه فجر حدود ۸ دسته اقدام در منطقه انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این موارد با نخبگان منطقه دیداری داشتیم و از شیرخوارگاه آمنه نیز بازدیدی کردیم و در جریان کار کودکان و فرزندان این مرز و بوم قرار گرفتیم. مسیری که مهیا شده امیدواریم به رونق و گره گشایی در منطقه ۳ بیانجامد.

زاکانی ادامه داد: منطقه ۳ دارای نقاط برخوردار و نقاطی با مشکلات و معضلات بسیار است. در همین راستا پروژه های متفاوت مورد بررسی قرار گرفت و بازبینی طرح تفصیلی و رفع مشکل اسناد از طریق ثبت اسناد در این منطقه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

به گفته وی، ده ونک در این منطقه دچار عدم رسیدگی است که بر اساس آن تلاش خواهیم کرد که معضلات این محدوده حل و فصل شود. بخشی از ده ونک وقفی است و مشکل سند دارد. در همین راستا کارگروهی تشکیل خواهد شد که ما در کنار مردم به آنها کمک کنیم. حل این مشکل در دست شهرداری تهران نیست.

شهردار تهران به محله زرگنده نیز اشاره کرد و افزود: محله زرگنده در منطقه ۳ مشکلاتش با توجه به اقتضائش حل وفصل خواهد شد پارکینگ کنار پارک ملت نیز نیمه کاره بود که مقرر شد ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف و مرحله اجرایی آن آغاز شود. در این منطقه بر اساس طرح تفصیلی مکانهایی مسکونی تعیین شده اما سالها به صورت تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که مقرر شد طرحی در این راستا توسط شهرداری تدوین شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ده ونک از فریز خارج می‌شود یا خیر؟ گفت: ان‌شاء الله این اتفاق خواهد افتاد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا