کد خبر: 290801109237
روزنامهعصر انقراض (طنز)

تن فروش آزاد است؟! (طنز)

فروش کلیه به دلیل وضعیت اقتصادی خانواده‌ها؛ از ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان

راضیه حسینی

غلامرضا لاری‌زاده مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: «با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.»

کجا را می‌شناسید بشود به همین راحتی و در کمال آزادی یک تکه از بدنت را بفروشی؟ شما آزادید هر قسمتی از تن‌تان را که نیاز ندارید و فکر می‌کنید اضافی است بیرون بیاورید. این خدماتی است که در اینجا وجود دارد و بعید است هیچ کشوری دردنیا توانایی ارائه چنین خدماتی را داشته باشد.

همه درگیر بایدها و نبایدهای دست و پاگیرند.

محدودیت و سلب آزادی مردم در کندن قسمتی از بدن خودشان. اصلاً معلوم نیست دنیا دارد به کدام سمت می‌رود؟ آدم اختیار کلیه خودش را هم نداشته باشد؟

 کمی از ما یاد بگیرید و مردم را آزاد بگذارید. اجازه بدهید، اگر خواستند، حتی قلب‌شان را هم از جا دربیاورند و بفروشند. این‌جا آزادانه‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید مرگ است.

در حالی‌که مردم در نقاط مختلف دنیا به دنبال آزادی‌های مسخره‌ای مثل بیان، پوشش و..هستند، ما به آزادی بدنی رسیده‌ایم. هرچه می‌خواهی کم کن.

اصلاً آن‌قدر بکن و بفروش تا سرآخر چیزی از بدن باقی نماند. شاید روزی دماغ‌هایی متحرک ببینیم، دو گوش، یک چشم، ترقوه و… که دارند در خیابان راه می‌روند.

همه روزی انسان کاملی بودند، اما حالا فقط فروش نرفته‌ها مانده. البته هنوز فروش نرفته. آگهی‌هایش در دیوار است و به محض فروش، از خیابان محو می‌شوند.

این وسط آدم‌هایی وجود دارند که کامل و با تمامی اجزا زندگی می‌کنند. آنها به خیال خودشان چیزی را نفروخته‌اند. فکر می‌کنند نیازی به فروش ندارند. خبر ندارند خیلی وقت است مغزشان را رایگان فروخته‌اند و جایش هویج و ترب کاشته‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا