کد خبر: 29090061722
اخبار شرکت هابانک و بیمه

حضور فعال بیمه ایران در سیزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد کشور

شرکت سهامی بیمه ایران حضوری فعال و گسترده در سیزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد کشور داشت.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، سیدمحمد حسینی، مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، برگزاری این نمایشگاه را درجهت ترویج و توسعه فرهنگ بیمه و همچنین تبادل دانش و اطلاعات فعالان حوزه صنعت فولادکشور مفید ارزیابی کرد و اظهار کرد: آشنا کردن سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی صنایع فولادی با خدمات گسترده بیمه ایران برای دسترسی سریع و خرید پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت فولاد یکی از مهمترین اهداف ما برای حضور دراین نمایشگاه بود.

او در ادامه افزود : بیمه ایران برای ایجاد امنیت و آرامش سرمایه‌گذاران و صنعتگران، همواره در رویدادهای مهم اقتصادی حضوری فعال دارد تا با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای، زمینه‌ای را برای توسعه سرمایه‌گذاری در صنایع فراهم کند. از این‌رو یکی از سیاست‌های کلان بیمه ایران، نوآوری و تولید بیمه‌نامه‌های جدید است تا در زمان بروز حادثه بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعهدات خود را انجام دهد.

سیزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد کشور با موضوع «چالش‌ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پساکرونا» با حضور ۲۵۰شرکت داخلی و ۲۵شرکت خارجی در تاریخ ۲۳الی ۲۵آذر ۱۴۰۰تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰از سوی انجمن آهن و فولاد ایران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا