کد خبر: 10070048452
اخبار شرکت هابانک و بیمه

رشد ۲۶ درصدی منابع بانک مهر در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

منابع بانک مهر در پایان شهریور ۱۴۰۰به بیش از ۶۲۳هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۲۶درصد رشد را تجربه کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، در حالی نیمه نخست سال ۱۴۰۰به پایان رسیده که این بانک موفق شده است در همه شاخص‌ها عملکرد موفقی داشته باشد و کارنامه روشنی از خود ارائه کند.

متناسب با افزایش ۲۶درصدی منابع، تسهیلات پرداختی این بانک نیز رشد قابل توجهی داشته است.

بانک مهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از یک میلیون و ۹۵هزار فقره تسهیلات به مبلغی نزدیک به ۲۰۴هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳درصد رشد داشته است.

در عین افزایش تسهیلات پرداخت‌شده، نسبت مطالبات به مصارف این بانک همچنان زیر یک درصد قرار دارد و بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی به شمار می‌رود.

این بانک توجه ویژه‌ای نیز به پرداخت تسهیلات ازدواج داشته به‌طوری که در ۶ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲۹درصد افزایش داشته است.

بانک مهر که سابقه‌ای طولانی در همکاری با نهادهای حمایتی و پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهادها با هدف توانمندسازی این عزیزان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها تسهیلات زیادی را پرداخت کرده است.

تنها در ۶ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۲۴هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بالغ بر ۶۵۰۰فقره تسهیلات در چارچوب تفاهم‌نامه با بنیاد برکت پرداخت کرده است.

البته تسهیلات پرداخت‌شده در چارچوب تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی بیش از این‌ها بوده و بانک مهر مجموعاً در نیمه نخست امسال ۳۳هزار و ۷۰۰فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۶۳۱۵میلیارد ریال در این بخش پرداخت کرده است.

تعداد مشتریان بانک مهر نیز در پایان شهریور به بیش از ۱۱میلیون نفر بالغ شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا