کد خبر: 11070048549
اخبار شرکت ها

مجتمع صنعتی اسفراین در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی اصفهان حضور یافت

مجتمع صنعتی اسفراین در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان با هدف عرضه و معرفی تازه ترین دستاوردها و توانمندیهای خود، حضوری همه جانبه و فعال داشت.

این نمایشگاه با هدف عرضه و معرفی تازه ترین دستاوردها و توانمندیهای متخصصان، شرکتها و تولیدکنندگان داخلی، ارائه و اطلاع رسانی آخرین دستاوردهای کشورهای مختلف در زمینه متالورژی و ریخته گری و صنایع مرتبط و وابسته، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال فناوریهای روز به داخل، ایجاد فرصتهای جدید تجاری بین تولیدکنندگان، خریداران و ارائه کنندگان خدمات و معرفی فرصتهای جدید سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی برگزار شد.

مجتمع صنعتی اسفراین نیز با درک این مهم، حضوری فعال دراین نمایشگاه داشته و با برپایی غرفه و معرفی محصولات و توانمندیهای خود به فعالان بخش متالورژی و ریخته گری و سایر صنعتگران، در نمایشگاه حاضر شد.

نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

نمایشگاه مذکور از ۷ الی ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار شد و برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای این صنعت در ایران و جهان خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا