کد خبر: 17110068464
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

وزیر صنعت، معدن وتجارت ، طی حکمی سیدرضا علیخانی را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، با حضور علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی ، و تعدادی از مدیران وزارت صمت و معاونان و مدیران صندوق برگزار شد.

پیمان پاک در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارکرد: در وزارت صمت ساختار و چارچوب تعریف‌شده‌ای بنا گردیده و با توجه به پیچیدگی‌های این وزراتخانه، حضور افراد و گردش مدیریتی امری الزامی است.

او افزود: از برنامه‌ها وسیاست‌های وزارت صمت تقویت صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای تسهیل برنامه‌های صادراتی است تا فعالان اقتصادی بتوانند با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، با بیان اینکه آقای سجادی در مدت حضور خود درصندوق در بحث بین‌المللی کردن صندوق ضمانت صادرات اقدامات موثری انجام داد، اظهارکرد: توسعه ظرفیت صندوق برای صدور کالاهای غیر نفتی و کمک به نیاز صادرکنندگان موضوعی است که آقای علیخانی باید با برنامه‌ریزی، گام‌های موثری را در این جهت بردارند.

پیمان پاک اضافه کرد: موضوع افزایش سرمایه صندوق از موضوعاتی است که باید در دوره مدیریتی جدید مورد پیگیری قرار گیرد تا شاهد جایگاه خوب و چشمگیر و خدمات بهتر صندوق به صادرکنندگان و حوزه صادرات کشور باشیم.

سیدعبداله سجادی نیز ضمن تشکر از همراهی همه معاونان ومدیران در دوران تصدی مسئولیت صندوق، گفت: از برکات یک نظام سلامت، گردش مدیریتی است و این امانتداری می‌تواند به بهبود و رشد سیستم کمک کند

او افزود: حضور آقای علیخانی را در این مسئولیت مغتنم می‌شمارم و امیدوارم با همکاری و همراهی تمامی مدیران با ایشان شاهد رشد وپیشرفت روزافزون صندوق در حمایت از بخش صادرات کشور باشیم.

سیدرضا علیخانی، رئیس هیات مدیره ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت امام هادی (ع) گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران بازوی پرتوانی برای بخش صادرات کشور است که تقویت آن می‌تواند حوزه صادرات را به حرکت درآورد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا