کد خبر: 29129919903
سلامت و رفاهعدالت و رفاه اجتماعیمدیریت و اقتصاد محلی

مسیر جدید دسترسی به حرم مطهر رضوی گشایش یافت

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: مسیر دسترسی «ره‌باغ نعیم رضوان» به حرم مطهر رضوی همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید به منظور تسهیل رفت و آمد پیاده زائران و دسترسی آنها به بارگاه منور امام رضا(ع) گشایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از شب پایگاه خبری آستان قدس، محمد توکلی افزود: مسیر تردد بازارچه شهید آستانه پرست و خیابان طبرسی، همواره به عنوان یکی از پرترددترین مسیرهای تردد زائران به حساب می آمد و طبیعتا جمعیتی که از این بازارچه قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را داشتند باید به ورودی طبرسی مراجعه می کردند.

وی ادامه داد: این موضوع هم بار ترافیکی و جمعیتی خیابان طبرسی را تحت الشعاع قرار می‌داد و هم زائران باید مسیر زیادی را برای تشرف به حرم رضوی می پیمودند.
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، آستان قدس رضوی تصمیم گرفت مسیر دسترسی جدیدی از محور «ره‌باغ نعیم رضوان»  که در حال تکمیل است، برای تشرف آسان تر زائران به حرم رضوی از مسیر شمال غربی باز کند و در همین راستا در یک بازه ۲ هفته‌ای این مسیر گشایش یافت.

توکلی با بیان اینکه این مسیر،  یکی از منحصر به فردترین چشم اندازها را از نظر دید گنبد حرم امام رضا(ع) دارد، افزود: برای دریافت امانات زائران و همچنین در اختیار گذاشتن صندلی چرخدار نیز در این مسیر پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا