کد خبر: 10040189196
اخبار شرکت ها

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌تمامی زحمتکشان شاغل در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «حسن خلج طهرانی» در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌تمامی اعضای این جامعه‌ی خدوم تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بی‌شک نیل به موفقیت‌های بی‌بدیل مجاهدان حوزه‌ی صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای مبرهن و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی است که مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن را به حرکت در آورده‌اند و مایه‌ی افتخار ایران و ایرانی شده‌اند.

فرارسیدن دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت تلاش و همت ستودنی صنعتگران و معدن‌کاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در اهتزاز پرچم کشور بر بلندای قله‌های پیروزی، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه‌ی مدیران، مسئولان، مهندسان و کارگران این بخش مهم و حیاتی تأکید کنیم و دست‌های آنان را به گرمی بفشاریم.

بدون شک در وضعیت کنونی و قرارگیری در جبهه‌ی جنگ اقتصادی، مدیران بخش صنعت و معدن باید بیش از هر بخش دیگری فرماندهی ایجاد رونق در تولید و تبلور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت محترم سیزدهم و تدابیر وزارت صمت بر عهده بگیرند تا شاهد شکوفایی در این عرصه‌ی مهم و حیاتی اقتصاد باشیم.

بنده به سهم خود فرارسیدن این روز ارزشمند را به‌تمامی افراد شاغل در منطقه‌ی ویژه اقتصادی خلیج فارس و جهادگران سایر سنگرهای اقتصادی تبریک عرض می‌کنم و ایمان دارم که با این انگیزه و امید، روزهای خوبی دیگری برای صنعت و مردم کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

و من الله التوفیق

حسن خلج طهرانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا