کد خبر: 08100063070
اخبار شرکت ها

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده هرمزگان توسط شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت واحدهای مسکونی روستاهای زلزله‌زده هرمزگان به همت شرکت نفت ستاره خلیج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، «نرگس صداقت» با بیان اینکه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله‌زده، ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای گیشان غربی و زرتو را اجرایی کرده است، ابراز کرد: مراحل ساخت ۵ واحد مسکونی در روستای گیشان غربی و ۶ واحد مسکونی در روستای زرتو به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اجرایی شده است.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی در حال ساخت در روستای گیشان غربی در حال حاضر با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه هستند و منازل در حال ساخت ساکنان روستای زرتو نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

صداقت افزود: برای ساخت این منازل مسکونی از سازه‌های فلزی استفاده شده است و فونداسیون، نازک کاری و سفت‌کاری آن‌ها به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس انجام پذیرفته و در طراحی نمای داخلی واحدها با توجه به نقشه جامع ساخت تا حد امکان نظرات مالکان نیز به کار رفته است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های اجرایی عمرانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای احداث ضرب العجل ساختمان‌های مسکونی در این مناطق با پشتکار و کارگروهی مشغول به فعالیت هستند تا هرچه زودتر از مصائب و سختی‌های پیش آمده به ساکنان این مناطق کاسته شود و شرایط بازگشت آن‌ها به زندگی عادی تسریع یابد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور، علاوه بر تضمین امنیت تأمین فرآورده‌های سوختی، عدالت محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ی خود قرار داده است و پس از وقوع زلزله‌های اخیر تاکنون نیز علاوه بر خدمات امدادی و پشتیبانی در این مناطق با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین، راه‌سازی و تانکر آب‌رسانی سیار به ارائه خدمت در این مناطق پرداخته‌ است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا