کد خبر: 26100065396
توسعه و اقتصاد ملیکشاورزی

اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان به عشایر سیستان و بلوچستان

مدیرکل عمران و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران طی سفری به استان سیستان و بلوچستان و در بازدید از پروژه ها و مناطق عشایری زاهدان و سیستان افزود: از محل اعتبارات خشکسالی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در صورت تحقق تخصیص به مناطق عشایری سیستان و بلوچستان جهت تامین هزینه های آبرسانی سیار و افزایش اعتبارات ملی اختصاص می یابد.

به گزارش ایسنا- محمد رضا نوحی افزود: مقرر شده اعتبارات مربوط به ارزش افزوده که تا کنون از طریق فرمانداری ها به عشایری شهرستانها پرداخت می گردید  به طور مستقیم به حساب مالی ادارات عشایری واریز شود که این مهم میتواند روند اجرای پروژه در مناطق عشایری را تسریع بخشد .

مدیر کل عمران و امور زیر بنایی سازمان امور عشایر گفت: با توجه به عدم تخصیص اعتبار در سالجاری جهت پروژه های تامین آب شرب به برخی از استانها از جمله امور عشایری سیستان و بلوچستان مقرر شد این کسری در اعتبارات سالجاری و ۱۴۰۱ پیش بینی و پرداخت گردد .

نوحی تامین اعتبار کسری پروژه پمپاژ خط انتقال آب عشایری علی آباد بگان به مبلغ ۴ میلیارد تومان و پروژه تامین آب عشایری سم سیاه به مبلغ ۲ میلیارد تومان را از دیگر موارد تخصیص اعتباری پروژه های امور عشایر سیستان و بلوچستان عنوان کرد که از طریق سازمان امور عشایرمحقق میگردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا