کد خبر: 19040036934
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارائه محصولات جدید بیمه باران

مدیرعامل بیمه باران ضمن معرفی محصول جدید این شرکت اعلام کرد جشنواره‌ بارانی شو ماهانه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه باران، علی‌رضا هادی، با اعلام جدیدترین محصول بیمه باران گفت: با الهام گرفتن از ویژگی‌های متمایر بیمه ترنم باران بر آن شدیم تا محصولی را به بازار عرضه کنیم که پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران باشد و بتواند محصول کاملی برای نیازهای آتیه‌اندوزی اقشار مختلف باشد.

مدیرعامل بیمه باران در تشریح ویژگی‌های این محصول افزود: بیمه مستمری ترنم باران نوعی بیمه زندگی به شرط حیات است که خصوصیات پس‌‌اندازی منحصربه‌فردی دارد. بیمه‌گزاران می‌توانند در طول دورۀ پرداخت حق بیمه هر مقدار و در هر زمان که بخواهند حق بیمه پرداخت کنند.

در این نوع بیمه‌نامه شرکت وجوه پرداختی آن‌ها را سرمایه‌گذاری می‌کند و و در طول زمان با استفاده از سود حاصل از سرمایه‌‌گذاری بر مقدار آن می‌‌افزاید.

هادی درباره سود تضمینی و سود مشارکت این محصول تصریح کرد: اصل مبالغ پرداختی بیمه‌گزاران پس از کسر هزینه‌‌های فروش به همراه حداقلی از سود در این نوع بیمه‌نامه همواره تضمین شده است، اما بقیه سود مشارکت که معمولاً به مراتب بیش از سود تضمین‌شده است نیز به مستمری‌‌بگیر یا بیمهگزار تعلق می‌گیرد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصول در این است که امکان افزایش یا کاهش مبلغ مستمری دریافتی در طول دوره مستمری بنا به تمایل بیمه‌گزار فراهم است.

او در ادامه افزود: این محصول برای تمامی اقشار دارای امتیازهای جذابی است؛ اما زنان خانه‌دار یا افرادی که به واسطه شرایط شغلی‌شان، دارای بیمه مستمری نیستند می‌توانند شخصا اقدام کنند و از این محصول برای تامین آتیه خود بهره بگیرند.

هادی درباره شرایط تغییر مستمری‌بگیر این بیمه گفت: امکان تغییر مستمری‌بگیر یکی دیگر از امتیازهای مهم این محصول است؛ به طوری‌که براساس قوانین و ضوابطی که برای بیمه مستمری ترنم باران در نظر گرفته شده، بیمه‌‌گزار هر زمان که بخواهد می‌تواند مستمری‌‌بگیر یا دریافت‌‌کننده مازاد بیمه‌‌نامه را تغییر دهد، و از مزایای کامل بیمه‌‌نامه برخوردار شود.

مدیرعامل بیمه باران ضمن تاکید بر رعایت اصل شفافیت، افزود: از شروع کارمان، همواره بر این اصل استوار بودیم که مطلع بودن از کارنامه بیمه‌نامه و خروجی سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت حق بیمه‌گزار است؛ بر همین اساس با ساختارشکنی در صنعت بیمه تلاش کردیم هر سه ماه یک بار درباره وضع‌ سرمایه‌گذاری گزارش بدهیم. برای محصولات تازه نیز به همین منوال عمل خواهیم کرد و حتی در تلاش هستیم با فراهم کردن زیرساخت‌های مرتبط، این فواصل کوتاه‌تر شوند و بتوانیم به گزارش‌دهی مستمر ماهانه برسیم.

جشنواره بارانی‌‌شو، یک گام به سوی مشتری‌مداری

علی‌رضا هادی همچنین خبر از برگزاری جشنواره‌های مختلف ماهانه و فصلی داد و تصریح کرد: آنچه ما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری می‌رساند، اعتماد و همدلی با بیمه‌گزاران و شبکه فروش است.

بر همین اساس، تلاش کردیم با آغاز سال جاری به برگزاری جشنواره‌های مختلف روی بیاوریم تا بهانه‌ای مستمر برای تشویق شبکه فروش و مشتریان خود داشته باشیم.

جشنواره فصلی باشگاه مشتریان بیمه باران مانند سال گذشته به روال خود ادامه خواهد داد و جشنواره دیگری به نام «بارانی‌شو» نیز به راه افتاده که هر ما به سه نفر امکان برنده شدن می‌دهد.

البته در تلاش هستیم با توجه به استقبال گسترده از این جشنواره، تعداد برندگان را افزایش دهیم.

مدیرعامل بیمه زندگی باران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره این است که با ارائه پرسش‌های مرتبط با حوزه بیمه‌های زندگی و دعوت به مشارکت مردم آگاهی درباره اهمیت بیمه‌های زندگی بیشتر شود و فرهنگ آتیه‌اندوزی بیش از پیش جدی و حیاتی تلقی شود.

ضمن اینکه در حاشیه این هدف اساسی، ما مصرانه در پی تقویت پیوند خود با مشتریان بالقوه و بالفعل خود هستیم و تلاش می‌کنیم این رشته روز به روز مستحکم‌تر شود.

هادی درباره شرایط حضور در جشنواره بارانی شو گفت: این جشنواره به دور از شرایط و تکلف‌های مرسوم، راه را برای تمامی مردم برای حضور هموار کرده است و تمامی علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام بیمه باران به آدرس www.instagram.com/baraninsurance هر ماه در این جشنواره شرکت کنند و با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده، نام خود را وارد گردونه قرعه‌کشی کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا