کد خبر: 21040191043
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه دانا در سه ماه، ۷۸۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرد

مدیرعامل بیمه دانا از سود ۷۸۰ میلیارد تومانی بیمه دانا در سه ماهه ابتدای سال‌جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان تیرماه سال‌جاری، پرتفوی بیمه دانا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان شعبه خلیح فارس بیمه دانا در استان هرمزگان، اظهار داشت: در راستای دستیابی به توسعه پایدار طبق برنامه سه ساله، برای سال اول ۷۰ درصد رشد، سال دوم ۵۰ درصد رشد و برای سال سوم به بعد ۴۰ درصد رشد پیش‌بینی کرده‌ایم تا در نتیجه ۱۰ درصد سهم بازار صنعت بیمه را به دست آوریم.

دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نماد «دانا» با حدود ۲۰ درصد رشد مثبت پس از چندین ماه در بورس آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر و اثربخش انتظارات سهامداران را تأمین نموده و موجبات افزایش ارزش شرکت در بازار سرمایه را فراهم سازیم.

وی در خصوص عملکرد سه ماهه نیز  با بیان اینکه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان سود ظرف سه ماه، نصیب شرکت بیمه دانا شده است، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز به شاخص ذخائر شرکت در طول این مدت اضافه شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا