کد خبر: 11010175752
اخبار شرکت ها

تاکید برتکمیل زنجیره تامین و بررسی پتانسیل های دوجانبه

به گزارش روابط عمومی مس باهنر در نخستین روزهای سال جدید و درراستای هم افزایی مجموعه‌های مرتبط تولیدی نشستی صمیمانه با حضور مدیران عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مس شهید باهنر برگزار شد.

در این دیدار دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و با اشاره به سخنان معظم له مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین توجه به شرکتهای دانش بنیان و بومی سازی داخلی در صنعت مس کشور را ضروری دانست.

وی که در سالهای گذشته ریاست هیئت مدیره مس باهنر را برعهده داشته و از نزدیک با روند فعالیت در این شرکت آشناست، ضمن تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک بویژه در بخش معدن ابراز امیدواری کرد این شرکت روند روبه رشد خود را درسال ۱۴۰۱ نیز ادامه دهد .

در این دیدار ضیائی مدیرعامل مس باهنر نیز ضمن تبریک سال نو و انتصاب دکتر رستمی به مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس ایران ، موفقیت ایشان در جایگاه مدیریت بزرگترین بنگاه مس کشور آرزو کرد و اعلام نمود بسترهمکاری های دوجانبه و هم افزا بین دو شرکت فراهم است.

ضیائی موضوع تولید واشتغال را که در پیامهای نوروزی مقام معظم رهبری در چندسال اخیر مورد توجه قرار گرفته است؛ فریضه‌ای ضروری دانست و افزود: درسالجاری در مجموعه همدل و همراه مس باهنر فعالیتهای تولیدی دانش بنیان در اولویت قرار خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا