کد خبر: 14110068058
اخبار شرکت ها

تقدیر و تشکر کارکنان پیمانکاری مجتمع صنعتی اسفراین از مدیر عامل این شرکت

کارگران و پرسنل شرکتهای پیمانکاری شاغل در مجتمع صنعتی اسفراین با انتشار تقدیرنامه هایی از حمایت‌های بی دریغ جناب آقای دکتر علی ملک، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین که موجب امنیت شغلی و ارتقاء معیشت و رفاه آنان گردیده است تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، این حمایت های بی شائبه و مستمر، موجب ایجاد انگیزه و اراده مضاعف پرسنل پیمانکاری در تحقق اهداف شرکت و افزایش راندمان تولید و بهره وری در بین پرسنل شرکتهای پیمانکاری که متشکل از ۵۰ درصد نیروهای شاغل در مجتمع صنعتی اسفراین می شود (۶۰۰ نفر)، گردیده است.

به دنبال تلاشها و پیگیری های مجدانه جناب آقای دکتر علی ملک، مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین، تعداد زیادی از کارکنان این مجتمع، با ارسال تقدیرنامه ای مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش های اثرگذار و حمایتهای همه جانبه از کلیه کارکنان و نیز اجرای طرح منزلت پرسنل پیمانکاری شامل: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی، پرداخت بهره وری به نیروهای پیمانکاری، پرداخت سبدهای خوار و بار یکسان با دیگر کارکنان، مستندسازی اطلاعات و مدارک پرسنل پیمانکاری، اجرای ارزیابی عملکرد پرسنل پیمانکار و رفع دیگر مشکلات اعلام کردند.

برپایه این گزارش، متن این تقدیرنامه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

هرکس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند از خداوند عزوجل تشکر نکرده است. امام رضا(ع)
برادر ارزشمند جناب آقای دکتر علی ملک
مدیرعامل محترم و نائب رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین

با سلام و دعای خیر،

بدون تردید بر همگان واضح و روشن است که در زمان مدیریت جنابعالی در مجتمع صنعتی اسفراین چه میزان تغییرات در این شرکت بوجود آمده است.

با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۰ را سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نامگذاری نمودند، مدیران مجتمع صنعتی اسفراین با همت و تلاش خستگی ناپذیر همه همکاران در سطوح مختلف شغلی و زیر سایه مدیریت مدبرانه و هوشمندانه شما، موانع تولید را رفع و پشتیبانی حداکثری خود را از تولید بعمل آورده و شعار سال را در عمل به اثبات رسانیده اند؛ به طوری که هیچگونه خللی در تولید بوجود نیامده و همچنان رکورد دار تولید می باشد.

همچنین بر هیچکس پوشیده نیست که حضرتعالی، جهت حمایت از قشر زحمتکش کارگر در زمینه های معیشتی، فرهنگی و اجتماعی از هیچ کوششی دریغ ننموده اید و با تبدیل وضعیت کارکنان از پیمانکاری به قراردادی و پرداخت بهره وری و پاداش های یکسان در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی باعث دلگرمی و شادی کارگران و خانواده های آنان شده اید.

به همین منظور به مصداق حدیث “من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق” مراتب سپاس و قدردانی و حمایت همه جانبه خود را از حضرتعالی اعلام می نماییم و آمادگی کامل خود را برای تلاش مضاعف و بیش از پیش، درجهت موفّقیت مجتمع و نیل به اهداف متعالی آن اعلام داشته و امیدواریم با توکل به حضرت احدیت، زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم همواره در راه تولید و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی با همدلی و مهربانی گام برداریم.

کارگران و پرسنل پیمانکاری شاغل در مجتمع صنعتی اسفراین

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا