کد خبر: 0708995506
آموزشروزنامه

مسئول شبکه شاد: معلم و مدیر حق ندارند دانش‌آموز بی‌بضاعت را مجبور به تهیه گوشی یا تبلت کنند

مسئول شبکه دانش‌آموزی شاد تاکید کرد هیچ مدیر مدرسه و یا معلمی حق ندارد، دانش‎آموز بی‌بضاعتی را به داشتن گوشی یا تبلت مجبور کنند.

سید حسن  الحسینی، مشاور وزیر آموزش و پرورش مسئول شبکه شاد در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به فشارهایی که به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جهت تأمین ابزار آموزشی وارد می‌شود که بعضا تنش‌های خانوادگی را نیز در پی دارد، گفت: به هیچ عنوان لازم نیست که همه آموزش در نرم‌افزار شاد اتفاق بیفتد. اپلیکیشن شاد یک سیستم فراگیر آموزش مجازی در آموزش و پرورش است و یک بستر عمومی رایگان و همگانی است، اما به هیچ عنوان این طور نیست که اگر دانش‌آموز به هر دلیلی از جمله فقر نمی‌تواند ابزار آموزشی مانند تبلت یا موبایل تهیه کند از آموزش محروم شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که امسال  آموزش به شکل ترکیبی جریان دارد و باید متناسب با شرایط یکی از شرایط آموزشی را انتخاب کنند تا دانش‌آموزان از آموزش جا نمانند.

مسئول شبکه دانش‌آموزی شاد تاکید کرد: هیچ مدیر مدرسه و یا معلمی حق ندارد، دانش‌آموز بی‌بضاعتی را به خرید گوشی یا تبلت مجبور کند. آنها می‌توانند از روش‌های دیگر برای درس دادن استفاده کنند و باید با همان روشی که اقتضای زندگی‌شان ایجاب می‌کند، درس بخوانند. نباید خانواده و دانش‌آموزان را برای تهیه ابزار آموزشی به زحمت انداخت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا