کد خبر: 1209997303
تولید و بازرگانیروزنامه

پلمپ ۵۰۰ واحدصنفی ایلام در هفته اول محدودیت‌های کرونا

رئیس اتاق اصناف مرکز استان ایلام اعلام کرد بیش از یازده هزار واحدصنفی در شهر ایلام فعال هستند که در حال حاضر از ابتدای آذر ۷۰ درصد این صنوف در راستای طرح هوشمند مدیریت کرونا تعطیل هستند.

یونس حواسیان در گفت وگو با اتاق اصناف ایلام اظهار کرد: همکاری ۹۵ درصد؜ی اصناف و بازاریان شهر ایلام در اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا مشارکت قابل تحسینی داشتند که رضایت مسوولان را درپی داشته است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح در ابتدای آذر ماه تا کنون ۳۲ گشت مشترک ۴ نفره متشکل از بازرسان اتاق اصناف ، تعزیرات، بسیج اصناف و بهداشت و محیط بر روند اجرای محدودیت های صنفی نظارت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه چهار گشت مشترک نظارتی در سطح شهر ایلام انجام شده که بر اساس آن در هفته نخست ۲ هزار و ۷۰۰ واحدصنفی تذکر شفاهی و اخطار دریافت کردند و ۵۰۰ واحدصنفی پلمپ شده اند .

حواسیان افزود: نظارت جدی بر روند اجرای طرح تا زمان اتمام محدودیت‌ها ادامه می یابد و فعالیت نکردن گروه‌های شغلی مشمول تعطیلی همچنان مورد تاکید قرار دارد و همه واحدهای موصوف ملزم به رعایت دستورکارهای صادره هستند.

وی تاکید کرد : اصناف با وجود مشکلات مالی که داشتند پای کار آمدند و امیدوار هستیم دولت در ارائه خدمات و بسته های حمایتی به صنوف به بهترین شکل تصمیم بگیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا