کد خبر: 220203159081
اقتصادانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت توسعه گریدهای جدید کاربردی برای صنایع پایین دست در بازدید از غرفه آریاساسول

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در جریان بازدید از غرفه آریاساسول بر ضرورت توسعه گریدهای جدید استراتژیک و کاربردی برای صنایع پایین‌دست تأکید کرد.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، در جریان بازدید از غرفه آریاساسول و گفت‌وگو با محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت، درباره ثبت رکوردهای تولید و فروش سوال کرد.

وی ضمن بررسی آخرین دستاوردها و فناوری‌های مورد استفاده در آریاساسول، در مورد گریدهای جدید تولیدی آریاساسول با حیدرزاده گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از تولید گریدهای استراتژیک در شرکت پلیمر آریاساسول، به مدیرعامل شرکت برای توسعه و بهبود کیفیت پلیمر گرید باک خودرو که اکنون در کشور وارد می‌شود و خروج ارز از کشور را به‌دنبال دارد، تأکید کرد.

آریاساسول برای اعتلای کشور تلاش می‌کند

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول ضمن استقبال از شاهمیرزایی، درباره ثبت رکورد تولید و فروش شرکت توضیح داد و گفت: موفق شدیم با تولید ۱ میلیون ۹۶۱ هزار تن و فروش ۱ میلیون ۱۶۳ هزار تن محصول در سال ۱۴۰۲، رکورد تولید و فروش تمامی ادوار آریاساسول را بشکنیم.

وی درباره مبلغ فروش نیز توضیح داد: ثبت رکورد تولید منجر به دسترسی به مبلغ ۳۳۸ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال درآمد در سال ۱۴۰۲ شد که این نیز ضمن ارزآوری برای کشور منجر به ثبت رکورد مبلغ فروش در تمامی ادوار فعالیت شرکت شد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به توسعه گریدهای جدید محصول در این شرکت اشاره کرد و گفت: برخی از این گریدها برای نخستین‌بار در کشور تولید می‌شود و بعضی از آن‌ها نیز گریدهای در انحصار چند کشور بوده و اکنون کشور می‌تواند به خودکفایی در این زمینه برسد.

بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است و بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه آریاساسول در سالن ۳۸B به آدرس ۳۸B37 دیدن کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا