کد خبر: 170303161955
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیدسته‌بندی نشدهصنعت و معدن

نوسان بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی بالا گرفت

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۱۷خرداد ۱۴۰۳، در اکثر محصولات نوسانی گزارش می‌شود. هر چند این تغییرات نسبت به روزهای گذشته بیشتر بوده، اما در حالت کلی چندان تغییری پیدا نکرد و بیشتر محصولات با روند ثابت به کار خود ادامه دادند.

ناگفته نماند که بیشترین تغییر را شرکت ایران خودرو در بین سایر شرکت‌ها داشته است. همچنین نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، بعد از تعطیلات اخیر تاثیر خود را به صورت نوسانی بر این بازار گذاشت.

با توجه به قیمت‌های اعلام‌شده، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با افت و خیز رو به رو شد.

پژو پارس ساده و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو، با افزایش پنج میلیون تومانی و ۹ میلیون تومانی هر کدام به ترتیب به بهای ۶۷۵ میلیون تومان و ۷۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ موتور TU3 از دیگر محصولات محبوب این شرکت، با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۶۴۴ میلیون تومان رسید.

رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 با افزایش سه میلیون تومان و ۱۹ میلیون تومان هر کدام به قیمت ۶۱۹ میلیون تومان و ۸۲۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، با رشد ۱۲ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییراتی را تجربه کردند. اما شدت این تغییرات کمتر به چشم می‌خورد.

‎ تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو، در صبح امروز با رشد ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان و سه میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رقم خوردند.

جک S3 از دسته محصولات مونتاژی کرمان موتو، در صبح امروز فقط این محصول شرکت افزایش سه میلیون تومانی داشته است و به قیمت یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان رسید و سایر محصولات بدون تغییر باقی ماندند.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) در شمار لوکس‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور، هر کدام به ترتیب ریزش ۲۰ میلیون تومانی و ۱۰ میلیون تومانی دارند که به قیمت دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا