کد خبر: 310403166861
اخبار شرکت هابورستولید و بازرگانیروزنامهصنعت و معدن

تقسیم سود ۶۸ ریالی آپ بین سهامداران

زینب غضنفری

شرکت آسان پرداخت پرشین در مجمع عمومی ‌سالانه ۶۸ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد.

به گزارش عصر اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین روز یکشنبه ۳۱تیرماه ۱۴۰۳ با حضور ۸۷درصد از سهامداران در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار و ۶۸ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

در ابتدای مراسم این مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره توسط مدیر عامل مجموعه آسان پرداخت پرشین (آپ) قرائت شد.

باقر صمدی مدیر عامل شرکت آسان پرداخت پرشین در خصوص عملکرد مالی این شرکت و مقایسه آن در سال مالی ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ گفت :سال گذشته ۳۶درصد رشد درآمد عملیاتی و همچنین از رشد ۷۱ درصدی سودآوری در شرکت های تابعه ثبت شده است.

همچنین در مورد سود ۱درصد افزایش درمورد شرکت اصلی و ضرر درشرکت های تابعه همراه بود است.وی همچنین در مورد درآمد عملیاتی این شرکت و مقایسه آن با سال ۱۴۰۲ گفت: درآمد عملیاتی در سال ۱۴۰۱معادل ۷.۳ همت بوده که این رقم در سال ۱۴۰۲به ۱۰ همت افزایش پیدا کرده است.

همچنین بهبود سود عملیاتی سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل را شامل شده است .

مدیر عامل شرکت آپ درادامه مجمع عمومی عادی سالیانه سال ۱۴۰۲ در حوزه بازار یابی و فروش به موارد زیر اشاره کرد و گفت : تمامی قراردادهای بانکی موجود و ثبت قرارداد های جدید صورت پذیرفته است.وی همچنین از بهبود شرایط ریالی و تعهدی قراردادها خبر داد وگفت: بهبود شرایط خرید و افزایش درصد سود دریافتی از اپراتور ها در تمدید قراردادها انجام پذیرفته است و همچنین بهره برداری از پروژه آپ کارت با بانک کشاورزی همچنان در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: توسعه فروش در حوزه های B2B و B2G در حال اجرا است.

صمدی به کسب درآمد های غیر شاپرکی اشاره کرد وگفت :کسب در آمدهای غیر شاپرکی از سرویس های عمومی به کمک اپلیکیشن مانند سرویس های پست اجرایی شده است .

صمدی با اشاره به این ساختار توسعه محصولات گفت : بهینه سازی ساختار توسعه محصولات در مسیر یکپارچه سازی اکو سیستم شرکت های تابعه قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود به فروشگاه های زنجیره ای مانند هایپر استار به کمک سرویس تالی خبر داد.

در ادامه صمدی به مسئولیت های اجتماعی مجموعه آسان پرداخت اشاره کرد وگفت :شرکت آسان پرداخت با احساس مسئولیت در قبال اهداف اجتماعی همراه با حمایت طرح حهای داوطلبانه و خیرانه پاسخ گوی مسائل اجتماعی کشوربوده است وی همچنین به سم ۶ درصدی آسان پرداخت از طریق هر دو درگاه پذیرش اینترنتی و موبایلی اشاره کرد و همچنین صرفه جویی در مصرف کاغذ معادل ۲۳۳.۱۳۲میلیون ریال کاهش داشته است.

وی همچنین از اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان ازطریق جمع آوری فطیه و خیره در اپلیکیش آپ در سال گذشته خبر داد و گفت :برای مسئولیت های اجتماعی اعم از تجهیز خانه بهداشت روستای آب گاه ،تهیه ارزاق برای نیازمندان شهر ،تهیه نوشت افزار ، حضور فعال در پویش بحران کمبود آب اقدامات موثر انجام شده است .

در ادامه این مجمع به سوالات سهامداران نیز پاسخ داده شد.

همچنین صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ در مجمع، مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان این مراسم تقسیم سود ۶۸ ریالی به ازای هر سهم مورد موافقت سهامداران و هیات مدیره قرار گرفت، روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شد.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا