کد خبر: 07060198789
روزنامهعصر انقراض (طنز)

طرح تحویل سیمرغ در منزل (طنز)

دبیر ستاد امر به معروف: «پلیس سلبریتی‌ها را در جشنواره فجر بگیرد

راضیه حسینی

کجای جشنواره فجر به جشنواره انقلاب می‌خورد؛ این سلبریتی‌هایی که اگر در خیابان حضور داشتند، گشت ارشاد به آنها تذکر می‌داد، خب پلیس اقتدار نشان دهد و در همان جشنواره فجر دستگیر کند.»

جشنواره فجر بعد از این:

«مرکز، نیاز به نیروی کمکی داریم. ون‌هامون همه پر شد…سریعاً چند تا اتوبوس بفرستید.»

خانم بازیگر:«آقا یه لحظه ولم کن. بذار برم سیمرغم رو بگیرم بعد بریم.»

«نخیر. دستور رسیده همون اول همه رو دستگیر کنیم.»

«اصلاً شما هم با من بیا بالا سیمرغ رو بگیریم بریم.»

«خیر خانم امکان نداره… حرکت کنید.»

و این چنین می‌شود که تقریباً نود و نه درصد بازیگران زن حاضردر جشنواره فیلم فجر را دستگیر و روانده کلانتری می‌کنند. از آن‌جایی که جشنواره نباید روی زمین بماند. مسئولان برگزاری تصمیم می‌گیرند در همان کلانتری سر و ته قضیه را جمع کنند و سیمرغ‌ها را تحویل بازیگران بدهند.

تازه بهتر هم می‌شود صدا و سیما دچار عذاب  نمی‌شود و لازم نیست مدام چهره خانم‌ها را از فاصله‌ای معادل دویست سال نوری نشان دهد. همه در حالتی قرار دارند که قابل پخش‌اند.

درست است که سیمرغ‌ها را نمی‌توانند به راحتی بالا ببرند، چون دستبند در دست‌شان است، ولی در عوض می‌توانند فیلمی به یادگار داشته باشند که صورت‌شان واضح و مشخص هنگام کرفتن جایزه معلوم بوده. این یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های جشنواره است. فیلمی کم‌یاب.

البته برای این‌که چنین بلبشویی اتفاق نیفتد می‌توان راه‌کارهای پیشگیرانه‌ای انجام داد:

سرویس:

برای‌شان سرویس ایاب و ذهاب به جشنواره بگذارید. هر کدام از بانوان محترم که به جشنواره دعوت شدند می‌توانند از در خانه تا محل جشنواره را با ون‌های زیبا، جادار و مطمئن گشت ارشاد بروند. این‌طوری خود به خود با پوشش مناسب به جشنواره خواهند رسید.

تحویل فوری سیمرغ در منزل:

اصلاً چه کاری است بازیگران به جشنواره بیایند، دستگیر شوند و سرآخر کلی حاشیه و مشکل درست شود.

از بازیگران خواسته می‌شود در خانه بنشینند به صورت آنلاین (البته فقط ویس، نه تصویر)، در جشنواره شرکت کنند و هر کدام که سیمرغی بردند سریع با پیک برای‌شان فرستاده می‌شود.

البته راه‌های دیگری هم مثل لول کردن فرش قرمز و گذاشتن موکت به جای آن، برگزاری دو جشنواره، یکی زنانه و یکی مردانه هم وجود دارد.

دیگر هرطور خودتان صلاح می‌دانید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا