کد خبر: 17070049020
عصر انقراض (طنز)

موشک نیسان آبی‌ وارد می‌شود (طنز)

راضیه حسینی

رئیسی: «ما تکنولوژی صنعت موشکی را در خودروسازی سرازیر نکردیم. بعضی‌ها می‌گویند چرا شما موشک می‌سازید اما در صنعت خودروسازی مشکل دارید؟ جوابش مشخص است: چون ما تکنولوژی صنعت موشکی را در صنعت خوروسازی سرازیر نکردیم.»

تصور کنید اگر تکنولوژی صنعت موشکی در خودروسازی سرازیر می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ بگذارید با چند تا از محصولات احتمالی آشنا شویم:

پرایدموشک فیس‌لیفت توربو:

این خودروی خارق‌العاده قابلیت فرستادن شما به فضا را دارد. البته چون بدنه‌اش کمی ضعیف است هنوز به جو زمین نرسیده چهار در، خود به‌خود متلاشی می‌شود. اصلاً جای نگرانی نیست، فقط کافی است کمربند خود را محکم ببندید. هرچند  گاهی کمربند خوب قفل نمی‌شود و شما به بیرون پرت خواهید شد. باز هم جای نگرانی نیست. یک چتر نجات زیبا که رویش نوشته «سایپا مطمئن» برای شما در نظر گرفته شده است و می‌توانید با خیال راحت آن را باز کنید و فرود ایمنی داشته باشید. البته چند مورد محدود هم داشتیم که به جای سرنشین، چتر نجات خودرو باز شده و پراید با موفقیت و بدون هیچ صدمه‌ای به زمین نشسته است مطمئن باشید ما در تلاش هستیم تا این خطاها را به حداقل برسانیم.

مطالب پیشنهادی

دناموشک‌ پلاس توربوی فول‌آپشن:

بدون هیچ دردسری به ماه سفر کنید و عکس‌های سلفی به‌یادماندنی بگیرید. این خودرو شما را بدون هیچ خطری، حتی بهتر از فضاپیمای ایلان ماسک به ماه خواهد بود. این تکنولوژی، منحصراً در دست ما ایرانی‌هاست و کشورهای مختلفی برای به دست آوردن آن صف کشیده‌اند. همین دیروز مالک شرکت فراری طی یک تماس تلفنی نزدیک بود به گریه بیفتد از بس التماس کرد و ما گفتیم نه. دیگر از شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی نگوییم که اصلاً جواب تلفن‌شان را نمی‌دهیم.

اکنون فقط تمرکزمان روی تولید داخلی است و قرار است وانت‌موشک، ون‌موشک و باس‌موشک را هم به تولیدات‌مان اضافه کنیم. بگذارید این خبر خوب را هم بدهیم که به زودی موشک نیسان آبی هم وارد بازار می‌شود. بهتر است همه فضاپیماها کنار بشکند، چون نیسان آبی در راه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا