کد خبر: 27040038192
روزنامهعصر انقراض (طنز)

اگر واکسن می‌خواهید ازدواج کنید (طنز)

راضیه حسینی

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: «زوج‌های جوان یزدی که از اول ذی الحجه به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.»

احتمالاً بعد از این، خبر حذف مجردها از گروه‌های واکسیناسیون هم اعلام می‌شود. مشکل خودشان است  یا بروند متأهل شوند و از موهبت‌های ازدواج، که یکی از مهم‌ترین‌شان واکسن کروناست، استفاده کنند یا مجرد بمانند و در حالی‌که زوج‌های جوان مشغول تفریح و گردش هستند با ماسک اکسیژن از پشت شیشه اتاق بیمارستان به شادی آنها نگاه کنند و افسوس بخورند که چرا ازدواج نکردند. البته ممکن است چند مجرد جان سالم به در ببرند و کرونا نگیرند. باید برای این قضیه هم فکری کرد. مثلاً چندنفر ناقل کرونای دلتا را در مسیرهای مختلف قرار دهید تا به محض شناسایی افراد مجرد، سریع ماسک آنها را پایین بکشند و چندتا سرفه از سویدای جان و به مقصد حلق مجردها انجام دهند.

ولی مجردها سرسخت‌تراز این حرف‌ها هستند، ممکن است کرونا بگیرند و نمیرند. خب راه‌های زیادی برای رسیدن به مقصود است. آمار تصادفات جاد‌ه‌ای و شهری کم نیست یا مثلاً افتادن فرغون از بالای ساختمانی در حال ساخت، غرق شدن، مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن، گم شدن در بیابان و خورده شدن به وسیله سگ‌های ولگرد هار و …

مجردهای عزیز، خطر در کمین است. تا دیر نشده، بجنبید و با ازدواج، خودتان را نجات دهید. واکسن کرونا که چیزی نیست، شما متأهل شوید و ببینید چه اتفاق‌های خارق‌العاده‌ای برایتان می‌افتد. شاید باورتان نشود ولی یک‌هو می‌بینید با پولی که در زمان مجردی فقط می‌توانستید یک واحد بیست متری در طبقه هشتم آپارتمانی بیست و پنج ساله، اجاره کنید، می‌توانید یک پنت‌هاوس چندصد متری در زعفرانیه بگیرید. یا مثلاً با درآمدی که در زمان مجردی داشتید و بعضی شب‌ها گرسنه می‌خوابیدید، می‌توانید هر شب با دست و زیربغل پر از مواد غذایی  وارد خانه شوید. تازه از خودروهای لوکس و شاسی‌بلند نگفتم که در زمان مجردی فقط پول خرید پوسترهای‌شان را داشتید و حالا در پارکینگ خانه‌تان پارک است.

همین حالا وارد سایت‌های همسریابی شوید، نیمه گمشده خودتان را با یک کلیک پیدا کنید، دست در دست هم بروید واکسن کرونا بزنید و بعد هم زندگی عاشقانه خود را در یکی از پنت‌هاوس‌های بالای شهر آغاز کنید.

پیشاپیش پیوندتان مبارک.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا