کد خبر: 301002149579
فناوری اطلاعات و ارتباطات

تحلیل مقاله “۸ دلیل برای نیاز به مجموعه نرم افزار CRM “

مهبد رضا اسکوئیان مدرس مجتمع فنی تهران

آیا این داده های قدرتمند شما را مجذوب می کند؟ اگر این به اندازه کافی نیست که شما را به فکر گرفتن یک مجموعه نرم افزار CRM برای کسب و کار خود سوق دهد، این ۸ دلیل را در نظر بگیرید.

۱. بهبود خدمات مشتری

در هسته هر CRM قدرت بهبود تجربه مشتری وجود دارد. مجموعه‌های نرم‌افزار CRM با هدف صریح ارائه توانایی مدیریت مخاطبین، ذخیره اطلاعات کلیدی مشتری و دسترسی به کلیه کارکنان مجاز برای ارائه یکپارچگی و پشتیبانی از خدمات مشتری در سطح بالا، ایجاد شده‌اند.

۲. افزایش بهره وری

مجموعه نرم افزارهای CRM به شما کمک می کنند تا یک پایگاه داده مرکزی را نگهداری و مدیریت کنید که امکان تبادل سریع و آسان اطلاعات را فراهم می کند. دسترسی بین تیمی زمانی را که افراد صرف مکان یابی فایل ها و داده ها می کنند کاهش می دهد.

مطالب پیشنهادی

علاوه بر این، ویژگی‌های خودکار مانند ثبت ایمیل و تماس‌ها به شما و کارمندانتان این امکان را می‌دهد که زمان کمتری را صرف کارهای ساده کنید. به نوبه خود، زمان و تلاشی را که شما و تیمتان می توانید به فعالیت های درآمدزا اختصاص دهید، آزاد می کند.

۳. افزایش فروش

یک CRM مراقبت عالی از مشتریان را آسان‌تر می‌کند و رهبران را به طور مؤثرتری پرورش می‌دهد. استفاده از مجموعه نرم افزار CRM همچنین می تواند به افزایش تعداد معاملاتی که بسته می کنید کمک کند. می‌توانید یادآورهای بعدی را تنظیم کنید و ایمیل‌ها یا پیام‌های سرویس پیام کوتاه (SMS) را خودکار کنید تا در مراحل خاصی در خط لوله ارسال شوند.

CRM همچنین سلاح مخفی شما برای تماس با مشتریان در زمان مناسب برای تمدید قراردادها، جایگزینی محصولات یا فروش پیشنهادات جدید است.

۴. حفظ مشتری بالاتر

با ارائه یک تجربه بهینه به مشتریان، سطوح بالاتری از وفاداری مشتری را نیز تقویت می کنید. گردش مالی اثرات منفی از اختلال در جریان نقدی تا کاهش غیرمنتظره درآمد دارد. اما استفاده از مجموعه نرم‌افزار CRM می‌تواند به فعالیت‌های کلیدی مانند ردیابی رفتار، تجزیه و تحلیل احساسات، بلیط میز کمک و پشتیبانی خودکار مشتری کمک کند. این به شما امکان می دهد مشکلات مشتری را سریعتر مدیریت کنید و رضایت کلی را افزایش دهید، که همچنین حفظ را افزایش می دهد.

۵. مدیریت بهتر زمان

مجموعه نرم افزارهای CRM به روش های مختلف به بهبود مدیریت زمان کمک می کنند. خودکارسازی گردش‌های کاری خاص تنها شروع کاری است که یک CRM می‌تواند به شما کمک کند. سایر ویژگی های رایج عبارتند از تکالیف فوری و تکالیف فعالیت. یک CRM همچنین ممکن است ویژگی های بلادرنگی مانند ردیابی کارمندان و معاملات، تعیین و ردیابی اهداف و مدیریت خودکار داده ها را ارائه دهد.

۶. اطلاعات بیشتر مبتنی بر داده

هر چه داده ها بیشتر باشد، تصمیمات شما بهتر می شود. تجزیه و تحلیل CRM به شما داده های کلیدی را می دهد که برای ایجاد و اندازه گیری اثربخشی استراتژی های بازاریابی نیاز دارید. راههای دیگری که می‌توانید از این بینش‌ها استفاده کنید شامل سنجش میزان تعامل وب‌سایت و بهبود خدمات مشتری و فرآیندهای فروش است. بسته به نرم افزار CRM که انتخاب می کنید، می تواند به تولید سرنخ های با کیفیت بیشتر، یافتن الگوهای خرید و پیگیری مشکلات کمک کند.

۷. بهبود هدف گذاری مشتری

مجموعه‌های نرم‌افزار CRM علاوه بر بهبود تجربه مشتری، می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا بدانند مشتریان چه می‌خواهند و چه نیازی دارند. یکی از مزایای ذخیره سازی داده های مشتری در یک مکان متمرکز این است که افزایش تجزیه و تحلیل مشتری و تقسیم بندی مشتریان را بهبود می بخشد. CRM همچنین می تواند به طور خودکار مخاطبین شما را تقسیم بندی کند و مرتب سازی آن را بر اساس فاکتورهای قابل اجرا آسان می کند.

۸. فرآیندهای کسب و کار بهینه شده

بهبود روابط با مشتری تنها آغاز کاری است که مجموعه نرم افزارهای CRM می توانند انجام دهند. بسته به نرم‌افزاری که در نهایت انتخاب می‌کنید، ممکن است بتوانید بسیاری از فرآیندهای کسب‌وکار را خودکار و ساده کنید که در نهایت ممکن است نتیجه را افزایش دهد. برخی از گردش های کاری رایجی که ممکن است بتوانید با CRM خود به صورت خودکار انجام دهید شامل بازاریابی، پشتیبانی مشتری، مدیریت منابع انسانی (HR) و مدیریت پروژه و غیره است.

منبع: Varamus.com
©۲۰۲۳ Inuvo, Inc.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا