کد خبر: 14080053091
ورزش

صعود نمایندگان کشورمان به یک چهارم نهایی کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان

سه نماینده ایران با پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان صعود کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ساعت ۱۳ امروز جمعه در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است و تا این لحظه کشتی گیران کشورمان این نتایج را بدست آورده‌اند:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ از سد پاتریک گلوری از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف بکبولات میرزانظر اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر کارولی کیس از مجارستان را مغلوب وی در دور دوم با برنده دیدار میان پاول گرایور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه مصاف خواهد داد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به شرکت نکردن باسار ندوم از گینه بیسائو به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان چیرستوس چیریستوفوریدیس از یونان و ارنظر آکمات علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان می رود.

دروزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۴ از سد ویکی از هند گذشت وی در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر واسیل پولیوچنکا از بلاروس را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار میان زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان اوتیموف از بلغارستان می‌رود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا